duminică, 15 iunie 2014

REVEDERE DUPA 25 DE ANI DE SCOALA




Ne-am adunat la șapte într-o  liniște-agitată
Și ne-am adus aminte de ce a fost odată...
S-au redeschis emoții, trăite la Delfin
Pe ușa-ntre-deschisă, v-am revăzut în prag!8 A-ul și 8 B-ul!
”Bine-ai ajuns! Mă bucur că ai putut veni!”
Și clipa regăsirii pentru colegi sosi !
Am râs unii de alții cu mult zgomot de fond
Ne-am răsucit la mese și-am salutat în rond.
Tu ce mai faci? Pe unde stai sau câți copii mai ai?
De unde vii? Ce ”soartă” ai , în ce bancă stăteai ?
Au venit mulți? Puțini? De-ajuns? Au fost suficienți?
Am retrăit, întinerit, ne-am bucurat nespus !
Am savurat din bunătăți, am degustat și multe impresii am schimbat!
Dovezi avem că ne-am distrat, în poze ne-admirăm!
Pe facebook, like-uri se primesc! Și încă tot visăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu