vineri, 28 decembrie 2012

CONCERT DE CRACIUN

La sfarsitul acestiu semestru, elevii mei au preferat sa mergem sa vizionam Concertul de Craciun al Teatrului de Stat " Oleg Danovski".Ideea lor a prins contur si astfel ne-am mobilizat si am reusit sa atragem doi sponsori inimosi.De ce inimosi? Deoarece ne-au platit atat biletele cat si transportul dus-intors.


inainte de inceperea spectacolului



ne acomodam cu sala si cu ceilalti copii


minunata orchestra

Legendarul dirijor Radu Ciorei

minunatul cor

exceptionala orchestra












O polka...de criza





frumosii mei elevi (randurile din fata)alaturi de copiii C.S Sageata Navodari


multumiri colegei mele inv.Gheorghe Rozalia pentru ca m-a insotit si sprijinit neconditionat

alaturi de doamna prof.Adam Diana in aceasta minunata aventura!
In numele elevilor clasei a 3-a si a 4-a ai Scolii Primare Vadu multumesc domnului Gunther si domnului Vartolomei pentru acest cadou MINUNAT de Craciun!
SARBATORI CU BINE SI MULTA SANATATE TUTUROR!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu